Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus – Mgr. Veronika Karbanová
Mgr. Veronika Karbanová
Diplomová práce
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
The role of in-store communication in the Globus retail chain
Anotace:
Tématem diplomové práce je role in-store reklamy v obchodním řetězci Globus. Diplomová práce je rozdělená na tři části. První část je teoretická a navazuje na ni část druhá, praktická. Poslední část jsou rozhovory s odborníky, kteří odpověděli na pár otázek ohledně trendů POP/POS reklam. Analýza prvků reklamy v místě prodeje proběhla pomocí pozorování a hodnocení na základě získaných poznatků z teoretické …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the role of in-store advertising in the Globus business chain. The diploma thesis is divided into three parts. The first part is theoretical and followed by the second part, practical. The last part consists of interviews with experts who answered a few questions about POP/POS advertising trends. The analysis of the elements of point-of-sale advertising was done through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Jiří Beran
- Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store komunikace ve vybrané prodejně
Jitka PALIVCOVÁ -
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Karolína Lisztwanová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková
Název
Vložil
Vloženo
Práva