Martin VACEK

Bakalářská práce

Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s.

The marketing strategy of a company Lázně Teplice v Čechách a.s.
Anotace:
V bakalářské práci se zabývám marketingovou strategií společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s., ve které v současné době pracuji. Posouzení této strategie jsem zaměřil zejména na největší tržní segment v kontextu možného vývoje na trhu. V teoretickém úvodu se zabývám popisem služby a vytvářením situační analýzy abych pak v další části tento teoretický úvod použil na konkrétním příkladu z prostředí …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing strategy of Teplice Spa, in which I currently work. Assessment of this strategy, I focused mainly on the largest market segment in the context of possible developments in the market. In the theoretical introduction deals with the description of services and creating a situation analysis to the next section, then the use of theory in a concrete environment of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACEK, Martin. Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing