Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s. – Martin VACEK
Martin VACEK
Bachelor's thesis
Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s.
The marketing strategy of a company Lázně Teplice v Čechách a.s.
Anotácia:
V bakalářské práci se zabývám marketingovou strategií společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s., ve které v současné době pracuji. Posouzení této strategie jsem zaměřil zejména na největší tržní segment v kontextu možného vývoje na trhu. V teoretickém úvodu se zabývám popisem služby a vytvářením situační analýzy abych pak v další části tento teoretický úvod použil na konkrétním příkladu z prostředí …viacAbstract:
The thesis deals with the marketing strategy of Teplice Spa, in which I currently work. Assessment of this strategy, I focused mainly on the largest market segment in the context of possible developments in the market. In the theoretical introduction deals with the description of services and creating a situation analysis to the next section, then the use of theory in a concrete environment of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACEK, Martin. \textit{Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/4r5nfv/.
Jak správně citovat práci
VACEK, Martin. Marketingová stategie společnosti Lázně Teplice v Čechách a.s.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané firmy
Bartošíková Bartošíková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Marketingový mix ve firmě poskytující služby
Lenka Kulhánková -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingová strategie Skalka Family parku, s.r.o.
Renáta Pyšnová -
Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy
Věra Bartošová