Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS – Jan Šurík
Jan Šurík
Bakalářská práce
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
Development of Game Engine Subsystems for FPS
Anotace:
Práce se zabývá seznámením se s architekturou herních enginů, specificky subsystému pro fyzikální simulace. Hlavní zaměření je na fyzikální akcelerátor nVidia PhysX a jeho využití pro vytvoření fyzikálně korektního prostředí pro použití v FPS hrách. Výsledná implementace by měla poskytovat dobrý základ pro co nejreálnější zážitek z pohybu ve virtuálním světě co se fyzických interakcí týče. Posledním …víceAbstract:
Thesis consists of introduction to game engine architecture, while focusing on subsystem for physical simulations. Main focus is on nVidia PhysX application accelerator and it's use in creating physically correct environmnet for use in FPS games. Resulting implementation should provide good basis for as realistic feeling as possible while moving around in virtual world from physical interactions. Final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/93114
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedoucí: Tomáš Fabián
- Oponent: Martin Němec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Paleopůdy ve sprašových a fluviálních sedimentech jako záznam interakce klimatu, prostředí (a člověka) v kvartéru
Katarína Adameková -
Functional link of plant-environment interactions to foraging ecology of large herbivores
Anežka Karafiátová -
Spatial Distribution of Tick-Borne Pathogens as a Consequence of Vector-Host-Pathogen Interactions with Environment
Václav HÖNIG -
Výskyt farmak v prostředí a jejich interakce s organismy
Marie Michelová -
Studium interakce biomateriálů s prostředím pomocí elektrochemických metod
Vojtěch Hybášek -
Funkční interakce proteinů Mdm2 a MdmX a molekulární mechanismy ovlivňující jejich hladinu v normálních a nádorových buňkách
Nikola Horňáková -
Rozvoj technicke predstavivosti v prostredi CAD
Patrik JANOŠŤÁK -
Sociální práce v domácím prostředí seniora
Nikola Fidriková