Jan Šurík

Bakalářská práce

Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS

Development of Game Engine Subsystems for FPS
Anotace:
Práce se zabývá seznámením se s architekturou herních enginů, specificky subsystému pro fyzikální simulace. Hlavní zaměření je na fyzikální akcelerátor nVidia PhysX a jeho využití pro vytvoření fyzikálně korektního prostředí pro použití v FPS hrách. Výsledná implementace by měla poskytovat dobrý základ pro co nejreálnější zážitek z pohybu ve virtuálním světě co se fyzických interakcí týče. Posledním …více
Abstract:
Thesis consists of introduction to game engine architecture, while focusing on subsystem for physical simulations. Main focus is on nVidia PhysX application accelerator and it's use in creating physically correct environmnet for use in FPS games. Resulting implementation should provide good basis for as realistic feeling as possible while moving around in virtual world from physical interactions. Final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
  • Vedoucí: Tomáš Fabián
  • Oponent: Martin Němec

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava