Ing. Aneta Marková

Bachelor's thesis

Marketing a budování značky společnosti ALPA, a.s.

Marketing and building up the brand of ALPA Inc.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zpracování analýzy značky ALPA společnosti ALPA, a. s. Práce obsahuje teoretické podklady, ve kterých jsou definovány pojmy související s brand buildingem – budováním značky, aby mohly být následně objasněny termíny jako značka, historie značky, podvědomí a budování značky. Praktická část zahrnuje představení společnosti ALPA, a. s. a jejího nejznámějšího produktu Alpa Francovka …more
Abstract:
The goal of the bachelor thesis is to elaborate analysis of the ALPA brand of the corporation ALPA Inc. The thesis contains theoretical records which define concepts related to brand building. Terms such as brand, brand history, brand subconscious and builiding are then explained. The practical part includes introducing ALPA Inc. and its most famous product – Alpa Francovka. The key part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Smažil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting