Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI – Eva ŠEVCŮ
Eva ŠEVCŮ
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI
Suggestion of the marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoes
Abstract:
Purpose of my bachelor thesis is on the basis of collecting important materials and market-ing research on the market try to suggest marketing strategy for chosen customer groups of MEDI shoe, and concrete for huntsmen, fishermen and conservationists. In theoretical part there I collected appropriate book sources, in analytical part I carried out interview and evaluated gained data, on their basis …moreAbstract:
Cílem mé bakalářské práce je na základě shromáždění potřebných materiálů a marketingo-vého výzkumu trhu navrhnout marketingovou strategii pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI, a to konkrétně pro myslivce, rybáře a ochránce přírody. V teoretické části jsem seskupila příslušné literární prameny, v analytické části jsem proved-la dotazníkové šetření a vyhodnotila získané údaje, na jejichž základě …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2007
Identifier:
7406
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEVCŮ, Eva. \textit{Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2007. Available from: https://theses.cz/id/4rlul8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEVCŮ, Eva. Návrh marketingové strategie pro vybrané zákaznické skupiny obuvi MEDI. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 12. 2017
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Sociální práce s pacientem a jeho rodinou v Krajské nemocnici T. Bati, a. s. Zlín při propuštění nesoběstačného pacienta nebo pacienta se sníženou soběstačností.
Manuela Chovancová -
Metodika práce s pacientem a jeho rodinou pro sociální pracovníky Krajské nemocnice T. Bati, a. s. Zlín při propuštění nesoběstačného pacienta nebo pacienta se sníženou soběstačností
Manuela CHOVANCOVÁ -
Provozní účetnictví firmy Baťa, a.s. Zlín v současných podmínkách podnikání firmy Akademie-Manager s.r.o.
Marcela Černá -
Srovnání firem Michelin, s. c. a. a Baťa, a. s. a jejich vlivu na rozvoj měst, kde působily - do roku 1945
Miroslava MIKULOVÁ -
Analýza řízení lidských zdrojů ve společnosti XYZ s.r.o. na základě komparace s řízením lidských zdrojů ve společnosti Baťa a.s. do roku 1945
Jana Králíková -
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
Jakub Valušek -
Analýza systémů motivování spolupracovníků ve firmě Baťa a. s. do roku 1939 a jejich aplikace do současné vybrané firmy
Karolína Nováková -
Analýza péče o zaměstnance ve společnosti Fatra, a.s. na základě komparace s péčí o zaměstnance ve společnosti Baťa, a.s. do roku 1945
Petra Chmelařová