Zuzana Reňáková

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele

Anotace:
Absolventská práce představuje klamavou reklamu v oblasti marketingu a to, jak dokáže ovlivnit chování spotřebitelů. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, reklamy, nekalé soutěže, klamavé reklamy a zákonem o regulaci reklamy. V praktické části absolventské práce je analýza toho, jak spotřebitelé, kteří byli obětí klamavé reklamy, vnímají reklamu a jak by měli řešit následky …více
Abstract:
The graduate thesis presents deceptive advertising in the field of marketing and how it can influence consumer behaviour. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, advertising, unfair competition, misleading advertising, and the law on advertising regulation. The practical part of the thesis analyses how consumers who have been victims of misleading advertising perceive advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: http://theses.cz/id/4rrykz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace

vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost