Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele – Zuzana Reňáková
Zuzana Reňáková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Anotace:
Absolventská práce představuje klamavou reklamu v oblasti marketingu a to, jak dokáže ovlivnit chování spotřebitelů. Teoretická část se zabývá základními pojmy z oblasti marketingu, reklamy, nekalé soutěže, klamavé reklamy a zákonem o regulaci reklamy. V praktické části absolventské práce je analýza toho, jak spotřebitelé, kteří byli obětí klamavé reklamy, vnímají reklamu a jak by měli řešit následky …víceAbstract:
The graduate thesis presents deceptive advertising in the field of marketing and how it can influence consumer behaviour. The theoretical part deals with the basic concepts of marketing, advertising, unfair competition, misleading advertising, and the law on advertising regulation. The practical part of the thesis analyses how consumers who have been victims of misleading advertising perceive advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
http://theses.cz/id/4rrykz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
REŇÁKOVÁ, Zuzana. \textit{Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4rrykz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Ekonomicko-právní činnost
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Klamavá reklama a klamavá obchodní praktika při online nakupování
Veronika Žáčková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama a minimální standardy kvality
Zuzana Hrazděrová -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Klamavá reklama
Jan Voitl