Bc. Barbora VLČKOVÁ
Diplomová práce
Special events
Special events
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje hlavně na teoretické zpracování special events jako jednoho z nástrojů marketingových komunikací, který více a více získává na důležitosti. V teoretické části popisuje, co jsou to special events, jaký je jejich dopad na okolní prostředí, co znamená marketing v této oblasti a co vše je třeba udělat při produkci nějaké akce. V části praktické práce popisuje australskou společnost …víceAbstract:
The thesis is mainly concentrated on theoretical elaboration of special events. Because special events are one of the marketing communication tools which is becoming more and more important. In the theoretical part it is described, what the special events are, what its impact is, what marketing means in the special events sphere and what the needs are when producing an event. In practical part there …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2005
Zveřejnit od: 15. 8. 2005
Identifikátor:
456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2005
- Vedoucí: Mgr. Petra Létalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLČKOVÁ, Barbora. Special events. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 08. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 8. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný