Marketingové odporučenia pre riešenie plytvania potravinami v Juhomoravskom kraji – Bc. Lenka Hamajová
Bc. Lenka Hamajová
Master's thesis
Marketingové odporučenia pre riešenie plytvania potravinami v Juhomoravskom kraji
Marketingové doporučení pro plýtvání potravinami v Jihomoravském kraji
Anotácia:
Cílem této práce je navržení doporučení pro tvorbu komunikační strategie pro instituce působící v oblasti prevence plýtvání potravinami. Komunikační strategie by měla sloužit ke zviditelnění problému vyhazování potravin a aktivit zainteresovaných institucí mezi lidmi, což by mělo mít za následek snížení plýtvání. Výsledky práce vycházejí z analýz dotazníkového šetření (n = 406) a hloubkových rozhovorů …viacAbstract:
The aim of this thesis is to formulate recommendations for communication strategy for institutions involved in the prevention of food waste. The communication strategy should raise the awareness of the problem of food waste and the activities of involved institutions among the people, what should lead to the reduction of food waste. The results are based on findings from questionnaire survey (n = 406 …viacAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnutie odporúčaní pre tvorbu komunikačnej stratégie pre inštitúcie pôsobiace v oblasti prevencie plytvania potravinami. Ko-munikačná stratégia by mala slúžiť k zviditeľneniu problému vyhadzovania potra-vín a aktivít zainteresovaných inštitúcií medzi ľuďmi, čo by malo mať za násle-dok zníženie plytvania. Výsledky práce vychádzajú z analýz dotazníkového šetre-nia …viacKľúčové slová
potravinové banky spotřebitelské chování marketingová komunikace komunikační strategie plýtvání potravinami
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAMAJOVÁ, Lenka. \textit{Marketingové odporučenia pre riešenie plytvania potravinami v~Juhomoravskom kraji}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/4rvoxo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor
Názov
Vložil
Vložené
Práva