Phuong Lan Tranová

Bakalářská práce

Online marketing a jeho vliv na internetový obchod

Online Marketing and its Impact to the Internet Store
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza trhu e-shopů v České republice a vybraného e-shopu Non La zaměřeného na asijské produkty související s asijskou kuchyní. Na základě zpracované analýzy dosavadních komunikačních aktivit a největších konkurentů jak z globálního i lokálního pohledu je navržena pro vybraný e-shop online komunikační strategie ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti na českém trhu …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the Czech Republic e-shop market segment and chosen e-shop Non La, which is selling products related to the Asian cuisine. Based on analysis of communication activities from the competition, global and local point of view. The output of the analysis is a recommended communication strategy for the e-shop to increase its competitiveness on the Czech market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zuzana Piknová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku