Online marketing a jeho vliv na internetový obchod – Phuong Lan Tranová
Phuong Lan Tranová
Bachelor's thesis
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Online Marketing and its Impact to the Internet Store
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza trhu e-shopů v České republice a vybraného e-shopu Non La zaměřeného na asijské produkty související s asijskou kuchyní. Na základě zpracované analýzy dosavadních komunikačních aktivit a největších konkurentů jak z globálního i lokálního pohledu je navržena pro vybraný e-shop online komunikační strategie ke zvýšení jeho konkurenceschopnosti na českém trhu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the Czech Republic e-shop market segment and chosen e-shop Non La, which is selling products related to the Asian cuisine. Based on analysis of communication activities from the competition, global and local point of view. The output of the analysis is a recommended communication strategy for the e-shop to increase its competitiveness on the Czech market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/bw5m2/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: Ing. Zuzana Piknová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRANOVÁ, Phuong Lan. \textit{Online marketing a jeho vliv na internetový obchod}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2018. Available from: https://theses.cz/id/4s4cev/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace internetového obchodu (www.vsenabadminton.cz)
Veronika Dobiášová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Marie Turková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka