Využití metodiky psaní s použitím interaktivní tabule na základní škole speciální – Bc. Lucie MARKOVÁ
Bc. Lucie MARKOVÁ
Diplomová práce
Využití metodiky psaní s použitím interaktivní tabule na základní škole speciální
Writing methodology application with the use of an interactive board in primary special school
Anotace:
Práce je věnována metodologii vzdělávání žáků v předmětu Psaní na základní škole speciální. Je zde objasněna základní didaktická terminologie vzdělávání žáků. Práce obsahuje náhledy didaktických pomůcek pro výuku Psaní v programu ActivStudio. V praktické části je popsána analýza produktů činnosti žáků základní školy speciální.Abstract:
The thesis deals with a methodology of pupils? education in the subject of Writing at a primary special school. It explains the basic didactical terminology of pupils? education. The thesis contains previews of didactic teaching aids for the course of Writing in the ActiveStudio programme. The practical part describes the outcome analysis of the primary special school pupils? activities.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zveřejnit od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Jurkovičová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARKOVÁ, Lucie. Využití metodiky psaní s použitím interaktivní tabule na základní škole speciální. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství přírodopisu pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva