Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality – Bc. Aneta KLUSÁKOVÁ
Bc. Aneta KLUSÁKOVÁ
Master's thesis
Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality
The role and influence of media contents on women's self-esteem
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou tělesného sebepojetí žen v kontextu mediálních obrazů ženy a ženství. Cílem této práce je nalézt odpověď na otázku, jak si ženy prezentované mediální obrazy interpretují a zdali, případně jak, se tyto obrazy podílí na utváření tělesného sebepojetí konzumentek. K nalezení odpovědí byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů se čtrnácti ženami …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the issue of female body image in relation to media portrayal of women and feminity. The aim of the thesis is to answer the question of how women themselves interpret media representation of women and whether this representation contributes to the formation of female consumers' body image. To investigate this phenomenon semi-structured interviews with fourteen women …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLUSÁKOVÁ, Aneta. Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Medial Studies
Theses on a related topic
-
Teorie etnicity v sociální práci: Antropologické, psychologické a etické aspekty práce s menšinami
Eva ŠIŠKOVÁ -
Sociální konstrukce jógy na pracovišti u manažerů ve vztahu k managementu firem
Petra Němcová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Proměny ideálu ženské krásy a jejich sdělování v kultuře
Aneta KLUSÁKOVÁ -
Ideál ženské krásy očima moderní doby
Veronika Spálenská -
Vliv intervence tanečně-pohybové terapie na tělesné sebepojetí zúčastněných žen
Anna BROŽOVÁ -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Gender a adolescentní fikce Lenky Lanczové
Nikol Čablová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights