Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality – Bc. Aneta KLUSÁKOVÁ
Bc. Aneta KLUSÁKOVÁ
Diplomová práce
Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality
The role and influence of media contents on women's self-esteem
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou tělesného sebepojetí žen v kontextu mediálních obrazů ženy a ženství. Cílem této práce je nalézt odpověď na otázku, jak si ženy prezentované mediální obrazy interpretují a zdali, případně jak, se tyto obrazy podílí na utváření tělesného sebepojetí konzumentek. K nalezení odpovědí byla zvolena metoda polostrukturovaných rozhovorů se čtrnácti ženami …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the issue of female body image in relation to media portrayal of women and feminity. The aim of the thesis is to answer the question of how women themselves interpret media representation of women and whether this representation contributes to the formation of female consumers' body image. To investigate this phenomenon semi-structured interviews with fourteen women …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renáta Sedláková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLUSÁKOVÁ, Aneta. Tělesné sebepojetí žen v době mediálně konstruované reality. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Teorie etnicity v sociální práci: Antropologické, psychologické a etické aspekty práce s menšinami
Eva ŠIŠKOVÁ -
Sociální konstrukce jógy na pracovišti u manažerů ve vztahu k managementu firem
Petra Němcová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Proměny ideálu ženské krásy a jejich sdělování v kultuře
Aneta KLUSÁKOVÁ -
Ideál ženské krásy očima moderní doby
Veronika Spálenská -
Vliv intervence tanečně-pohybové terapie na tělesné sebepojetí zúčastněných žen
Anna BROŽOVÁ -
Gender marketing na příkladu reklamní kampaně Dove
Dominika Šenková -
Gender a adolescentní fikce Lenky Lanczové
Nikol Čablová
Název
Vložil
Vloženo
Práva