Alena Latash
Bakalářská práce
Business plan of Trilobit Hotel
Business Plan of the Trilobit hotel
Anotace:
Cílem práce je předložit obchodní plán pro nový Trilobit hotelu, provést analýzu svých marketingových aktivit a určit strategie rozvoje na podporu služeb hotelu. SWOT analýza byla použita a ukázala, že hotel má větší sílu než slabin; Také existuje mnoho příležitostí pro rozvoj. Konkurenční analýza je definovála hotel jako nejlepší v této oblasti. Všechny nástroje marketingového mixu byly vysvětleny …víceAbstract:
The goal of the thesis is is to present a business plan for new Trilobit hotel, conduct analysis of its marketing activities and determine strategies of development to promote the services of this hotel. SWOT analysis was used and showed that the hotel has more strength than weaknesses; also there are a lot of opportunities for development. Competitive analysis defined the hotel as the best in that …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Blanka Habrmanová
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková