Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů – Bc. Ondřej Hamouz
Bc. Ondřej Hamouz
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Marketing communication colleges for approaching of potential students
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, především online komunikace s potenciálním zákazníkem školy. V teoretické části se zaměřuje na pojmy marketing a marketingová komunikace a její trendy, internet. V aplikační části se zaměřuje na konkrétní nástroje online komunikace VŠFS a jejich zhodnocení, součástí je dotazníkové šetření na téma „Výběr vysoké školy“. V návrhové části …moreAbstract:
Bachelor thesis „Marketing communication colleges for approaching of potential students“ is dealing with the issues of marketing communication and online communication with customer. The theoretical part is focusing on concepts internet, marketing and marketing communication. In the application part is focusing on specific tools of online communication of VŠFS and their evaluation and was performed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y6fke/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová