Bc. Ondřej Hamouz

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů

Marketing communication colleges for approaching of potential students
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, především online komunikace s potenciálním zákazníkem školy. V teoretické části se zaměřuje na pojmy marketing a marketingová komunikace a její trendy, internet. V aplikační části se zaměřuje na konkrétní nástroje online komunikace VŠFS a jejich zhodnocení, součástí je dotazníkové šetření na téma „Výběr vysoké školy“. V návrhové části …more
Abstract:
Bachelor thesis „Marketing communication colleges for approaching of potential students“ is dealing with the issues of marketing communication and online communication with customer. The theoretical part is focusing on concepts internet, marketing and marketing communication. In the application part is focusing on specific tools of online communication of VŠFS and their evaluation and was performed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance