Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů – Bc. Ondřej Hamouz
Bc. Ondřej Hamouz
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vysoké školy při oslovení potenciálních studentů
Marketing communication colleges for approaching of potential students
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace, především online komunikace s potenciálním zákazníkem školy. V teoretické části se zaměřuje na pojmy marketing a marketingová komunikace a její trendy, internet. V aplikační části se zaměřuje na konkrétní nástroje online komunikace VŠFS a jejich zhodnocení, součástí je dotazníkové šetření na téma „Výběr vysoké školy“. V návrhové části …víceAbstract:
Bachelor thesis „Marketing communication colleges for approaching of potential students“ is dealing with the issues of marketing communication and online communication with customer. The theoretical part is focusing on concepts internet, marketing and marketing communication. In the application part is focusing on specific tools of online communication of VŠFS and their evaluation and was performed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y6fke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová