Rust populismu v České republice: Postoj českých politických stran – Kristýna Mináriková
Kristýna Mináriková
Bakalářská práce
Rust populismu v České republice: Postoj českých politických stran
Growing populism in the Czech Republic: Attitude of Czech political parties
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá růstem populismu v České republice a postojem politických stran v období od listopadu 2017 do prosince roku 2018. Práce se zaměřuje na politické strany, které se ve volbách na podzim roku 2017 dostaly do Poslanecké sněmovny a jejich postojem k populismu. Pro vypracování práce byl použit kvalitativní výzkum a jedná se o případovou studii. Kromě samotné analýzy práce obsahuje …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with growing populism in the Czech Republic and attitude of political parties towards it in the period from November 2017 to December 2018. The thesis focuses on the political parties which got to the House of Commons in the autumn 2017 elections and their attitude towards populism. The research method used in the work is a qualititive one, specifically a case study. Besides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimir Đorđević, Ph.D.
- Oponent: Marek Čejka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MINÁRIKOVÁ, Kristýna. \textit{Rust populismu v~České republice: Postoj českých politických stran}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/4sss1b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
Sebastian Paul -
An Analysis of the Approach to and Influence of Major British Political Parties on the British Referendum on Whether or Not to Leave the European Union
David Chvála -
Political Parties and the Democratization Process in Cameroon
Desmond Nsalar Nchanji -
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
Populismus v politické reklamě na území České republiky a analýza předvolební kampaně ANO 2011, Svobody a přímé demokracie a České Pirátské strany.
Bohumil Králíček -
Komparace postavení předsedy Poslanecké sněmovny za 1. Československé republiky a České republiky
Silvie Mecková