Sviatlana Listratsenka

Bachelor's thesis

Brandová strategie pro FMCG značku

Brand strategy for FMCG brand
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku budování značky v oblasti FMCG v digitálním prostředí. Cílem práce bylo navrhnout detailní mediální plán pro brandovou komunikaci zkoumané značky a formulovat doporučení pro budoucí kampaně v segmentu FMCG. Teoretická část analyzovala digitální marketing v kontextu budování značky pro FMCG segment a zdůraznila důležitost video formátu a optimálního rozdělení …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of brand building in the FMCG segment in the digital environment. The aim of the thesis was to prepare a detailed media plan for brand communication of the studied brand and to formulate recommendations for future campaigns in the FMCG segment. The theoretical part analysed digital marketing in the context of brand building for the FMCG segment and emphasised …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2024
  • Supervisor: Zdeněk Vondra
  • Reader: Alžbeta Gburíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90991