Sviatlana Listratsenka

Bachelor's thesis

Brandová strategie pro FMCG značku

Brand strategy for FMCG brand
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku budování značky v oblasti FMCG v digitálním prostředí. Cílem práce bylo navrhnout detailní mediální plán pro brandovou komunikaci zkoumané značky a formulovat doporučení pro budoucí kampaně v segmentu FMCG. Teoretická část analyzovala digitální marketing v kontextu budování značky pro FMCG segment a zdůraznila důležitost video formátu a optimálního rozdělení …viac
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of brand building in the FMCG segment in the digital environment. The aim of the thesis was to prepare a detailed media plan for brand communication of the studied brand and to formulate recommendations for future campaigns in the FMCG segment. The theoretical part analysed digital marketing in the context of brand building for the FMCG segment and emphasised …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
  • Vedúci: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Alžbeta Gburíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90991