Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z – Adéla Letfusová
Adéla Letfusová
Bachelor's thesis
Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z
Influence of influencer marketing on purchasing behavior of generation Z
Anotácia:
Letfusová, A., Vliv Influencer marketingu na nákupní chování generace Z, Brno, 2021, Bakalářská práce, Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studii Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Influencer marketingu na nákupního chování generace Z. Cílem práce je zjistit, jak generace Z reaguje na podněty influencer marketingu a do jaké míry je ovlivněno jejich nákupní …viacAbstract:
Letfusová, A., Influence of Influencer marketing on purchasing behavior of generation Z, Brno, 2021, Bachelor thesis, Mendel University in Brno, Faculty of Regional Development and International Studies This bachelor thesis is focused on influence of Influencer marketing on the shopping behavior of generation Z. The aim of this work is find out how generation Z responds to the stimuli of influencer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Beatrice-Elena Chromková Manea, Ph.D. MA
- Oponent: Dana Hübelová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LETFUSOVÁ, Adéla. \textit{Vliv influencer marketingu na nákupní chování generace Z}. Online. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/4sy137/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesBachelor programme:
International Territorial Studies
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu influencer marketingu na nakupování módy
Jana Adamovičová -
Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let
Denisa Bendová -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria