Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek – Daniel Matěna
Daniel Matěna
Bachelor's thesis
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Interconnection of communication channels B2B company with impact on website´s visits
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza čtyř hlavních komunikačních kanálů firmy K-net International Technical Group s.r.o., vyhodnocení jejich vzájemného propojení a zhodnocení celkového dopadu těchto kanálů na návštěvnost webových stránek. Jedná se o Facebook, LinkedIn, emailing a firemní webové stránky. Data z těchto kanálů jsou zpracována pomocí statistických platforem sociálních sítí a online programů …moreAbstract:
Target of this bachelor thesis is analysis of four main communication channels of the company K-net International Technical Group Ltd, evaluation of their mutual connection and assessment of the overall impact of these channels on website's visits. The channels are Facebook, LinkedIn, emailing and company's website. Data from these channels are processed by using statistic platforms of social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 2. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57651
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: David Říha
- Reader: Jiří Mařík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria