Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek – Daniel Matěna
Daniel Matěna
Bachelor's thesis
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
Interconnection of communication channels B2B company with impact on website´s visits
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza čtyř hlavních komunikačních kanálů firmy K-net International Technical Group s.r.o., vyhodnocení jejich vzájemného propojení a zhodnocení celkového dopadu těchto kanálů na návštěvnost webových stránek. Jedná se o Facebook, LinkedIn, emailing a firemní webové stránky. Data z těchto kanálů jsou zpracována pomocí statistických platforem sociálních sítí a online programů …viacAbstract:
Target of this bachelor thesis is analysis of four main communication channels of the company K-net International Technical Group Ltd, evaluation of their mutual connection and assessment of the overall impact of these channels on website's visits. The channels are Facebook, LinkedIn, emailing and company's website. Data from these channels are processed by using statistic platforms of social networks …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57651
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedúci: David Říha
- Oponent: Jiří Mařík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57651
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Využití nástroje Google Analytics k vyhodnocení návratnosti investic do marketingových kampaní
Martin Kvapil -
Web analytics tools (Google Analytics)
Daniel Novák -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria