Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP – Bc. Miroslav SADÍLEK
Bc. Miroslav SADÍLEK
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP
Marketing communications of internet shops PATRO GROUP
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací internetových obchodů, jak z obecného hlediska, hlavně však na konkrétních případech skupiny internetových obchodů PATRO GROUP. Z velké části je také shrnutím autorových několikaletých zkušeností s přímým řízením obchodů uvedených v této práci.Abstract:
This bachelor thesis deals with the problems of marketing communications of Internet shops, from the general point of view, but mostly from the viewpoint of specific cases of the Internet shop PATRO GROUP. Broadly, it is a summary of the author's several-year experience with direct management of the shops that are mentioned in this thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SADÍLEK, Miroslav. Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Marketing internetového obchodu
Kristýna Rákosníková -
Marketing internetového obchodu
Adam Šilhan -
Marketing internetového obchodu
Viktor Lukeš -
Online marketing internetového obchodu v evropském prostoru
Filip Mezuláník -
Proces internetového obchodu a jeho marketing ve společnosti Požární bezpečnost s.r.o.
Kristýna Pokorná