Bc. Miroslav SADÍLEK

Bakalářská práce

Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP

Marketing communications of internet shops PATRO GROUP
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací internetových obchodů, jak z obecného hlediska, hlavně však na konkrétních případech skupiny internetových obchodů PATRO GROUP. Z velké části je také shrnutím autorových několikaletých zkušeností s přímým řízením obchodů uvedených v této práci.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problems of marketing communications of Internet shops, from the general point of view, but mostly from the viewpoint of specific cases of the Internet shop PATRO GROUP. Broadly, it is a summary of the author's several-year experience with direct management of the shops that are mentioned in this thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 579

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SADÍLEK, Miroslav. Marketingové komunikace internetových obchodů PATRO GROUP. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace