Mgr. Zuzana Kloudová

Diplomová práce

Tréma a self-efficacy v kariéře učitelů středních škol

Teaching anxiety and self-efficacy in the career of secondary school teachers
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá trémou a self efficacy v průběhu kariéry učitelů na středních školách. Cílem výzkumu je zmapovat dané charakteristiky ve vybrané populaci a ověřit vztahy mezi nimi. Ve výzkumu byl využit dotazník KSAT (Kondáš) a vytvořili jsme překlad dotazníku TEBS Self (Dellinger et al.). Data byla získána od 675 respondentů z populace učitelů na středních školách (N = 557) a studentů …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on teaching anxiety and self-efficacy during secondary school teachers´ career. The goal of the research is to map these characteristics in our chosen population and to prove the relationships between them. We used the KSAT questionnaire by Kondáš and a translation of TEBS-Self questionnaire (Dellinger et al.) was made for the purpose of our research. The data were collected …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdeněk Stránský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta