Bc. Aneta Růžičková

Bakalářská práce

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě

The analysis of private label managing in retail sector
Anotace:
Zvoleným tématem bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh na zlepšení stávající situace. První část práce, tedy část teoretická, se zaměřuje na teoretický rozbor tématu a je zpracována především pomocí odborné literatury. Aplikační část se pak zabývá …více
Abstract:
Aim of the thesis is to analyze the management of private labels in the retail industry. The aim of this study is to Analyze the current level of control private labels in the retail, do research, brand perception by consumers and a proposal to improve the current situation. The first part, a theoretical part, focuses on the theoretical analysis of the topic and is handled primarily through literature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Renata Vrchotová
  • Oponent: Ing. Josef Kotoun

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku