Bc. Aneta Růžičková

Bachelor's thesis

Analýza řízení privátní značky v maloobchodě

The analysis of private label managing in retail sector
Abstract:
Zvoleným tématem bakalářské práce je Analýza řízení privátní značky v maloobchodě. Cílem je analyzovat současnou úroveň řízení privátní značky v maloobchodě, provedení výzkumu vnímání značky spotřebiteli a návrh na zlepšení stávající situace. První část práce, tedy část teoretická, se zaměřuje na teoretický rozbor tématu a je zpracována především pomocí odborné literatury. Aplikační část se pak zabývá …more
Abstract:
Aim of the thesis is to analyze the management of private labels in the retail industry. The aim of this study is to Analyze the current level of control private labels in the retail, do research, brand perception by consumers and a proposal to improve the current situation. The first part, a theoretical part, focuses on the theoretical analysis of the topic and is handled primarily through literature …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
  • Reader: Ing. Josef Kotoun

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management