Jan Verner

Master's thesis

Vývoj systému pro správu a evidenci požadavků

Development of help-desk ticket management system
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je vyvinout nový systém pro správu a evidenci požadavků (tzv. tiketů) pro společnost Etnetera. Zvolenou platformou je Java. Vedlejším cílem práce je vyzkoušet vhodnost nasazení pravidlového systému (rule engine) pro tento typ aplikací. První část práce obsahuje teoretický úvod k pravidlovým systémům, na který navazuje část, ve které jsou podrobněji představeny a hodnoceny …viac
Abstract:
The main goal of this thesis is to develop a new help-desk ticket management system for the Etnetera Company. The chosen platform is Java. A secondary objective is to test a suitability of using a rule engine system for this type of applications. The first part of the thesis contains a theoretical introduction to business rule systems, which is followed by a part evaluating and presenting in a detail …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
  • Vedúci: Zbyněk Šlajchrt
  • Oponent: Martin Sajal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39334