Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny – Bc. Petra Bujáčková
Bc. Petra Bujáčková
Bachelor's thesis
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
The influence instruments of communication for specific target groups
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem marketingové komunikace na specifické cílové skupiny. Rozdělena je na dvě části. Teoretická část vysvětluje hlavní termíny z oblasti marketingové komunikace. Praktická část se zaměřuje na konkrétní marketingovou kampaň a použití nástrojů komunikačního mixu v závislosti na cílovou skupinu.Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of marketing communications for specific target groups. It is divided into two parts. The theoretical part explains the main terms of marketing communication. The practical part focuses on a specific marketing campaign, and the use of communication mix, depending on the target group.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w3n25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Adam Průša