Expanze společnosti Tesla, Inc. na slovenský trh – Marek Čichovský
Marek Čichovský
Bakalářská práce
Expanze společnosti Tesla, Inc. na slovenský trh
Expansion of Tesla, Inc. into the Slovak Market
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Expanze konkrétního podniku na zahraniční trh" se věnuje problematice expanze společnosti Tesla Inc. na slovenský trh. Cílem bakalářské práce je posoudit, zda je Slovensko vhodný trh pro expanzi mezinárodní společnosti Tesla Inc. a navrhnout strategii vstupu na tento trh. Pro zjištění potřebných informací jsou provedeny analýzy, které hodnotí jak samotnou společnost, …víceAbstract:
This bachelor thesis on the topic "Expansion of a specific company into a foreign market" deals with the expansion of Tesla Inc. into the Slovak market. The aim of the bachelor thesis is to assess whether Slovakia is a suitable market for the expansion of the international company Tesla Inc. and to propose a strategy for entering this market. To find out the necessary information, selected analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Blanka Brandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čichovský, Marek. Expanze společnosti Tesla, Inc. na slovenský trh. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge
Název
Vložil
Vloženo
Práva