Team work v reklamních agenturách – Martina OBORNÍKOVÁ
Martina OBORNÍKOVÁ
Diplomová práce
Team work v reklamních agenturách
Teamwork in advertising agencies
Anotace:
Záměrem této práce je čtenáři přiblížit výhody týmové spolupráce v průběhu plánování a realizace zakázky v komunikačních agenturách, jejíž efektivita je podmíněna splněním několika faktorů. Těmi jsou zejména správné vedení lidí, plánování času a řízení zakázky. Práce zkoumá úroveň těchto proměnných v oblasti marketingových komunikací a zaměřuje se na zjištění stavu týmové práce v komunikačních agenturách …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to enable the reader to get closer to advantages of teamwork during the project planning and its realisation in marketing communications agencies. The effectiveness of teamwork consists of several factors fulfilment. To these belong the leadership style, time management and project planning. The thesis recognizes the standard of these parameters in marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBORNÍKOVÁ, Martina. Team work v reklamních agenturách. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 18. 04. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Úkoly a činnosti Hasičského záchranného sboru Letiště Praha, a. s. při přípravě a řešení mimořádných událostí a krizových situací
Josef Petráň -
Strategické plánování a řízení měst Hradec Králové a Pardubice
Josef Pospíchal -
Strategie řízení a plánování nástupnictví v rodinné a nerodinné firmě
Milan Schulc -
Analýza procesů plánování a řízení výrobních a kooperačních zakázek ve vybraném podniku
Tomáš Forman -
Porovnání metod CPM a PERT a jejich aplikace při plánování a rozvrhování projektů
Jan SIKORA -
Analýza a zhodnocení systému plánování a řízení výroby ve vybrané organizaci
Soňa Oravová -
Firemní kultura ve vybrané organizaci
Petra Poláková -
Firemní kultura v čase změn
Zdeňka Brejchová