Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani – Antonín Vojtěch Brabec
Antonín Vojtěch Brabec
Bachelor's thesis
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Social media as a tool for political marketing in election campaigns
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu efektivity využití sociálních sítí subjektů a jejich předsedů v období politické kampaně před volbami do Národní rady Slovenské republiky v roce 2023. V teoretické části práce jsou probrány výrazy marketing, politický marketing, web scraping, představeny sociální sítě (Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, TikTok) a uvedení do kontextu parlamentních voleb …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the effectiveness of the use of social media of political subjects and their chairpeople in the political campaign period before the elections to the National Council of the Slovak Republic in 2023. The theoretical part of the thesis discusses the terms marketing, political marketing, web scraping, introduces social networks (Facebook, YouTube, Instagram …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92734
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Jana Syrovátková
- Reader: František Sudzina
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Vliv přímé volby prezidenta na parlamentní režim ČR
Patrik NOVOTNÝ -
Parlamentní volby v roce 1946 - odraz na stránkách ústředních tiskových orgánů politických stran
Jiří Stupka -
Geografická analýza výsledků parlamentních voleb na Slovensku
Dominik Kevický -
Analýza výsledků parlamentních voleb na území Královéhradeckého kraje
Matěj GRULICH -
T: Arteterapeutický přístup ve fotografických souborech studentek a studentů ITF v období 2019–2023
Milan Vopálenský -
Komparace rodinné politiky v oblasti péče o dítě ve Švédsku, České republice a na Slovensku v letech 2010-2023
Viktoria Sokoljuková -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol