Problematika fontů písma a dyslektický čtenář – Kristýna FOLTÝNOVÁ
Kristýna FOLTÝNOVÁ
Master's thesis
Problematika fontů písma a dyslektický čtenář
The Issue Of Fonts And A Dyslexic Reader
Abstract:
Diplomová práce se v teoretické části zabývá dyslexií a problematikou fontů písma. Hlavním cílem je porovnání míry chybovosti ve zvolených fontech písma mezi žáky se specifickou poruchou učení a žáky intaktními. V empirické části je tento cíl spolu s dalšími dílčími cíli, srovnávající výsledky v závislosti na pohlaví a věku probandů, verifikován.Abstract:
This diploma thesis deals with dyslexia and problematics of fonts in the theoretical part. The main aim of this thesis is comparation of error rate in chosen fonts between pupils with specific learning disorders and intact pupils. This aim is verified in the empiric part as well as other partial aims comparing results depending on the sex and age of subjects.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOLTÝNOVÁ, Kristýna. Problematika fontů písma a dyslektický čtenář. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Použití informačních technologií v práci specialistů s dětmi s dyslexií
Markéta Ševelová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19
Veronika VYKOPALOVÁ -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights