Online marketingová komunikace vybraného hotelu – Veronika Romanová
Veronika Romanová
Master's thesis
Online marketingová komunikace vybraného hotelu
Online marketing communication of a selected hotel
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online marketingem ubytovacího zařízení STAGES HOTEL Prague. Cílem práce je zhodnocení online komunikace vybraného hotelu, na základě kterého je sestaven návrh mediální kampaně zaměřené na efektivní využití jednotlivých nástrojů online marketingu. Jelikož hotel ve skutečnosti prozatím žádnou kampaň neuskutečnil, může práce sloužit jako podklad pro marketingové oddělení vybraného …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the online marketing of the accommodation facility STAGES HOTEL Prague. The aim of the thesis is to evaluate the online communication of the selected hotel, based on which a proposal for a media campaign focused on the effective utilization of various online marketing tools is compiled. Since the hotel has not yet carried out any campaigns in reality, the thesis can serve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92233
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2024
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Pavel Černý
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Možnosti využití outsourcingu v oblasti Facility Managementu na příkladu objektů ubytovacích zařízení
Šárka Koňaříková -
Identifikace rozdílů v povolovacím procesu – ubytovací zařízení vs. bytový dům
Aneta Jandová -
Facility Management v hotelnictví
Lukáš Stach -
Návrh strategie pro nově vzniklé ubytovací zařízení
Anna Martinková -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Státní ubytovací zařízení v prostředí soukromých podniků
Lilija Olijnyk -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova