Pavel PÍBIL

Bachelor's thesis

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety

Advertising Creative Strategy in Czech TV advertising on super/hypermarkets
Abstract:
Za úspěchem reklamy stojí marketingová strategie firmy, na kterou navazuje kreativní stra-tegie. Kreativní strategie se skládá z pěti částí, kterými jsou strategie sdělení, reklamní ape-ly, informační obsah, formáty reklamy a způsob realizace reklamy. Každá z nich a zároveň všechny dohromady nesou svůj zásadní podíl na finální podobě a úspěchu reklamy. V teoretické části se tato práce zabývá částmi …more
Abstract:
Behind the success of an advertising stands corporate marketing strategy, which is followed by crative strategy. Creative strategy consist of five fields, which are message strategy, ad-vertising appeals, content of information, advertising dimensions and ways of realization of advertising. Every one of them and all together bear its own fundamental part in the final look and success of the advertising …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier: 18767

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Eliška Kubíčková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PÍBIL, Pavel. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe