Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety – Pavel PÍBIL
Pavel PÍBIL
Bachelor's thesis
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Advertising Creative Strategy in Czech TV advertising on super/hypermarkets
Abstract:
Za úspěchem reklamy stojí marketingová strategie firmy, na kterou navazuje kreativní stra-tegie. Kreativní strategie se skládá z pěti částí, kterými jsou strategie sdělení, reklamní ape-ly, informační obsah, formáty reklamy a způsob realizace reklamy. Každá z nich a zároveň všechny dohromady nesou svůj zásadní podíl na finální podobě a úspěchu reklamy. V teoretické části se tato práce zabývá částmi …moreAbstract:
Behind the success of an advertising stands corporate marketing strategy, which is followed by crative strategy. Creative strategy consist of five fields, which are message strategy, ad-vertising appeals, content of information, advertising dimensions and ways of realization of advertising. Every one of them and all together bear its own fundamental part in the final look and success of the advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18767
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÍBIL, Pavel. \textit{Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4u7hqy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PÍBIL, Pavel. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ -
Reklamní kreativní strategie různých produktových kategorií jako součást marketingového plánu podniku
Eliška KUBÍČKOVÁ