Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s. – Bc. Tomáš Jahoda
Bc. Tomáš Jahoda
Master's thesis
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Marketing strategy of selected strategic products of the company Palírna U Zeleného stromu a. s.
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy a zhodnocení marketingové strategie vybraných produktů společnosti Palírna U Zeleného stromu, a. s. navrhnout opatření, která povedou k odstranění případných nedostatků a k posílení marketingové strategie společnosti. Tento cíl bude vyhodnocen pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Využity budou například PEST analýza, Porterův model pěti sil, strategická …moreAbstract:
The aim of the thesis is to propose measures that will lead to the elimination of possible shortcomings and to the strengthening of the marketing strategy of the company on the basis of an analysis and evaluation of the marketing strategy for selected strategic products of the company Palírna U Zeleného stromu, a. s. This objective will be evaluated by analysing the external and internal environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAHODA, Tomáš. \textit{Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/4umah7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Jiří Poukar -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Rebranding v segmentu alkoholických nápojů
Lucie FRANCOVÁ -
Obal na alkoholické nápoje
Ondřej JIRÁSKA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights