Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s. – Bc. Tomáš Jahoda
Bc. Tomáš Jahoda
Diplomová práce
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Marketing strategy of selected strategic products of the company Palírna U Zeleného stromu a. s.
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy a zhodnocení marketingové strategie vybraných produktů společnosti Palírna U Zeleného stromu, a. s. navrhnout opatření, která povedou k odstranění případných nedostatků a k posílení marketingové strategie společnosti. Tento cíl bude vyhodnocen pomocí analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku. Využity budou například PEST analýza, Porterův model pěti sil, strategická …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose measures that will lead to the elimination of possible shortcomings and to the strengthening of the marketing strategy of the company on the basis of an analysis and evaluation of the marketing strategy for selected strategic products of the company Palírna U Zeleného stromu, a. s. This objective will be evaluated by analysing the external and internal environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAHODA, Tomáš. \textit{Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/4umah7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Využití marketingových nástrojů ve společnosti DENA-JP, s.r.o.
Jiří Poukar -
Business model for data governance platform
Tia Semeradova -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Rebranding v segmentu alkoholických nápojů
Lucie FRANCOVÁ -
Obal na alkoholické nápoje
Ondřej JIRÁSKA
Název
Vložil
Vloženo
Práva