Marketingová strategie Jihočeského divadla – Veronika Beníšková
Veronika Beníšková
Bakalářská práce
Marketingová strategie Jihočeského divadla
Marketing strategy of South Bohemian Theatre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii Jihočeského divadla se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a formulovat návrhy na její zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti marketingu kultury a služeb a marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje Jihočeskému divadlu, je zde provedena …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to critically evaulate the current marketing strategy of the South Bohemian Theatre with a focus on individual tools of marketing and communication mix and to formulate suggestions for its improvement. The theoretical part defines the basic concepts of marketing in culture and services and marketing and communication mix. The practical part deals with the South Bohemian …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76477
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Lenka Cimlová Ostrá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76477
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sto let Jihočeského divadla ve vybraném regionálním tisku
Štěpánka Kotrbová -
Pedagog a operní režisér Tomáš Studený a jeho umělecká činnost v Jihočeském divadle v letech 2015 - 2020
Jan ŠNOKHAUS -
Public relations v divadlech. Analýza a návrh PR strategie Jihočeského divadla
Julie Hrabánková -
Attila Egerházi a jeho baletní choreografie v Jihočeském divadle
Markéta ROZTOČILOVÁ -
Srovnání činnosti a financování dvou mimopražských profesionálních vícesouborových divadel na příkladu Jihočeského divadla v Č. Budějovicích a Divadla J.K.Tyla v Plzni
Magdalena Řehořová -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko