Veronika Beníšková

Bakalářská práce

Marketingová strategie Jihočeského divadla

Marketing strategy of South Bohemian Theatre
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kriticky zhodnotit současnou marketingovou strategii Jihočeského divadla se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového a komunikačního mixu a formulovat návrhy na její zlepšení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy v oblasti marketingu kultury a služeb a marketingového a komunikačního mixu. Praktická část se věnuje Jihočeskému divadlu, je zde provedena …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to critically evaulate the current marketing strategy of the South Bohemian Theatre with a focus on individual tools of marketing and communication mix and to formulate suggestions for its improvement. The theoretical part defines the basic concepts of marketing in culture and services and marketing and communication mix. The practical part deals with the South Bohemian …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lenka Cimlová Ostrá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76477