Ing. Adam Veselský

Bakalářská práce

Marketingová strategie podniku vstupujícího na trh služeb

Marketing strategy of the company entering the market of services
Anotace:
Práce je zaměřena na marketingovou strategii pro společnost vstupující na trh se službami v oblasti údržby zeleně. Za pomocí analytických nástrojů je provedena analýza tržní situace, analýza marketingového mixu konkurenčních subjektů a na základě zjištěných informací navržena marketingová strategie vlastního podniku. Výsledkem je navržení nové marketingové strategie tak, aby vedla ke zvyšování tržního …více
Abstract:
The goal of the thesis is to create a marketing strategy for a company entering a market for services - undertaking turf and garden maintanance. Using analytical methods we create a market analysis with a breakdown of a marketing mix for competitors. Based on the results of the analysis a company‘s marketing strategy with a focus on profit and market share maximization is created by targeting large …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Jana Dokoupilová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting