Ing. Jana Walterová

Bakalářská práce

Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček

Segmentation and targeting in direct marketing practice of SOS Children’s Villages
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je problematika segmentace a targetingu direct marketingových kampaní realizovaných neziskovou organizací SOS dětské vesničky. Práce je rozdělena na dvě části – Teoretickou část, která se zabývá jednak základními pojmy direct marketingu, segmentace trhu a targetingu, a souběžně vysvětluje specifika neziskového sektoru a používání direct marketinku jako nástroje fundraisingových …více
Abstract:
The subject this thesis is the issue of segmentation and targeting of direct marketing campaigns implemented by NGO SOS Children's Villages. The thesis is divided into two parts - theoretical part, which focus on concepts of direct marketing, market segmentation and targeting, it also includes an explanation of the specifics of the nonprofit sector and the using the direct marketing as a tool for fundraising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní