Politický marketing ve volebních kampaních britské Konzervativní strany – Pavla Svobodová
Pavla Svobodová
Bachelor's thesis
Politický marketing ve volebních kampaních britské Konzervativní strany
Political Marketing in Election Campaigns of the British Conservative Party
Abstract:
Bakalářská práce se snaží ověřit hypotézu, že za neúspěchem Konzervativní strany v letech 1997-2005 stojí především nevyužití potenciálu politického marketingu a slabý politický lídr. Proto je v práci věnován prostor marketingovým strategiím, které byly stranou přijaty, předvolebním kampaním z roku 2001 a 2005 a jejich vlivu na voliče, a dále i jednotlivým lídrům, kteří se na této pozici vystřídaliAbstract:
My work is based on an assumption that the Conservative Party was not successful in the period 1997-2005 because of the poor usage of political marketing and weak leadership. I focuse my attention to marketing strategies which were adopted by leaders, election campaigns 2001 and 2005 and their impact on the voters as well as particular leaders
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2009
- Supervisor: Eva Bradová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVOBODOVÁ, Pavla. \textit{Politický marketing ve volebních kampaních britské Konzervativní strany}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Filozofická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/4ustpi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Politologie / Politologie a evropská studia
Theses on a related topic
-
Discourse analysis of political speeches by the American president Joe Biden on the topic of Russian invasion of Ukraine
Dean HAĽKO -
Nová demokratická strana (NDP) jako nová "brokerage party"?
Andrea TOUŠKOVÁ -
The process and selection of the new Conservative Party leader in the UK
Nathalie Marková -
Konzervatívna strana a EÚ 1945-2010
Brian Fabo -
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights