Pavla Svobodová

Bakalářská práce

Politický marketing ve volebních kampaních britské Konzervativní strany

Political Marketing in Election Campaigns of the British Conservative Party
Anotace:
Bakalářská práce se snaží ověřit hypotézu, že za neúspěchem Konzervativní strany v letech 1997-2005 stojí především nevyužití potenciálu politického marketingu a slabý politický lídr. Proto je v práci věnován prostor marketingovým strategiím, které byly stranou přijaty, předvolebním kampaním z roku 2001 a 2005 a jejich vlivu na voliče, a dále i jednotlivým lídrům, kteří se na této pozici vystřídali
Abstract:
My work is based on an assumption that the Conservative Party was not successful in the period 1997-2005 because of the poor usage of political marketing and weak leadership. I focuse my attention to marketing strategies which were adopted by leaders, election campaigns 2001 and 2005 and their impact on the voters as well as particular leaders
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2009
  • Vedoucí: Eva Bradová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 4ustpi 4ustpi/2
28. 4. 2009
Složky
Soubory
Nejezchleba, O.
1. 3. 2010
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.