Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers – Bc. Helena Ježková
Bc. Helena Ježková
Master's thesis
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Nákupní chování a spotřebitelské preference pro outletová centra
Abstract:
Diplomová práce pojednává o problematice chování českého spotřebitele při nákupech v outletových centrech. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje literární východiska spotřebitelského chování, marketingového výzkumu a problematiky online marketingu. V praktické části je zpracovaná orientační analýza outletových center, analýza výsledků vlastního kvalitativního …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of shopping behavior of Czech customers of outlet centers. The work is divided into two main parts. The first describes the literature review of consumer behavior, marketing research and online marketing. The practical part of the thesis consists of tentative analysis of outlet centers, results of qualitative and quantitative market research and the case study describing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JEŽKOVÁ, Helena. \textit{Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/4ut9k4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights