Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers – Bc. Helena Ježková
Bc. Helena Ježková
Master's thesis
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
Nákupní chování a spotřebitelské preference pro outletová centra
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o problematice chování českého spotřebitele při nákupech v outletových centrech. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část popisuje literární východiska spotřebitelského chování, marketingového výzkumu a problematiky online marketingu. V praktické části je zpracovaná orientační analýza outletových center, analýza výsledků vlastního kvalitativního …viacAbstract:
This thesis deals with the issue of shopping behavior of Czech customers of outlet centers. The work is divided into two main parts. The first describes the literature review of consumer behavior, marketing research and online marketing. The practical part of the thesis consists of tentative analysis of outlet centers, results of qualitative and quantitative market research and the case study describing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva