Marketing Strategy in International Markets – Bc. Prathiba Kannan
Bc. Prathiba Kannan
Master's thesis
Marketing Strategy in International Markets
Marketing Strategy in International Markets
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro malé a střední podniky na mezinárodních trzích. Teoretická část se zabývá teorií tvorby marketingové strategie na mezinárodních trzích. V aplikační části bude navržena nová strategie pro malý a střední podnik. Práce využívá klíčová data získaná zejména z veřejně přístupných zdrojů prostřednictvím rozhovorů a sekundární data. Hodnocení společnosti …moreAbstract:
The objective of the Master's thesis is to design a Marketing Strategy for a Small and Medium - sized enterprises in International Markets. The theoretical part deals with the theory of the Marketing Strategy design in International Markets. In the application part, a new strategy for a small and medium-sized enterprise will be proposed. The thesis uses key data in particular obtained from publicly …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/oznvr/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Analysis of Foreign Trade with Coal in the Czech Republic
Kristýna Dvořáková -
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
Atman Trivedi -
Project on Marketing Strategy of Nokia Company in India
Anusua SAHA -
Programování Micro:bitu v blokově orientovaném prostředí
Jan PRŠALA -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze